czwartek, 16 maja 2013


Kochamy Młodych, to przecież Nasze Dzieci!
Że często są niedelikatne i niecierpliwe? Nie gniewajmy się, nie oczekujmy względów,  my też nie jesteśmy bez winy patrząc na nie często z politowaniem, kiwając głowami jak mędrcy, przewidując  i przeczuwając zanim się stanie…

Córka

-Nie za mocno się umalowałam? pytam córkę lat prawie 18. Odwraca głowę w moją stronę. Energicznie żeby włosy zdążyły się ułożyć we fryzurkę wiatrem modelowaną. Nie jestem pewna czy zahaczyła o moją twarz. Nawet jeśli,  to przecież to wszystko trwało 2 sekundy, co widziała? I jak widziała  poprzez lawinę  gęstych, długich włosów. -Nie za mocno, głos dochodzi znad podłogi, bo właśnie kolistym ruchem głowa wraca na swoje pionowe miejsce.
 Tak? To schowam  tę niebieską bluzkę którą ciągle ode mnie pożycza, choć wiem że chciała ją dziś włożyć. Dlatego właśnie  kurde schowam!

1 komentarz: